Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Lovisa Mähström - 12 augusti 2010 19:35

Hejs svejs :)

 

Halloj alla glada, första innlägget.

Idag när klockan var runt halv 12 så låg jag forstfarande och sov, eftersom att jag hade åkt med pappa och jobbat i natt och kom hem halv fyra så var jag ganska trött.

Mamma kom in och väckte mig med att jag hade fått ett brev ifrån Västerås. Jag svarade litte lätt som om att det inte var något specielt med det, men hon ville att jag skulle öppna det.

Så jag bad min älskade lilla mamma att komma med det till sängen så att jag kunde öpnna det. När jag väl fått upp kuvertet och försökt läsa vad det stog, så bad jag mamma komma och läsa åt mig.

"Du har blivit antagen till floristlinjen i Västerås och du är välkommen den 23/8 till skolan för upprop" läste mamma högt.

Jag satt mig genast upp i sängen och bara stirade.

 

Så ja, nu ska jag flytta till Västerås om ungefär två veckor :) Mycket spänande. Självklart kommer jag att komma hem på helger och lov.

 

Annars så har jag vart hos mormor och klippt gräset idag, träffade min lilla kusin Oskar där :) vi satt och blåste såpbubblor medans Rico skälde på bubblorna som flög i luften.

 

Och nu för kanske en timme sen så tyckte mamma att jag skulle skaffa en blogg så att hon/ ni, vet lite vad som händer nu när jag inte är hemma i byn längre.

 

Ha det bra, så ska jag ta och fundera på vad jag behöver för skol grejor med mig.

Hejdå så länge :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

välkommna


Ovido - Quiz & Flashcards