Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Grundämnes dag

Av Lovisa Mähström - 25 augusti 2010 20:40

God kväll!

 

Idag så vaknade jag halv åta som jag kommer att göra varge vardag framöver. Jag gick upp och gjorde mig klar till skolan, men när jag blev färdig märkte jag att det bara tagit en halv timme för mig, så jag hade 45 minuter tillgodo att inte göra någonting på :D

 

När jag kom till skolan så började vi med två timmars matte, det är tur att matte läraren är snäll och rolig!

Efter matten hade vi en timmes engelska och där efter en timmes lunch.

När luchen var slut så blev det dags för ytiligare en och en halv timmes engelska lektion, men när den äntligen var slut så fick vi ha den efterlängtande svenskan!

Vi fick sluta en timme tidigare också!

 

När jag kom hem till lägenheten så var det alldeles mörkt där inne, jag gick in i vardags rummet och såg att min sambo låg och sov i sin säng eftersom att hon hade huvudverk, så jag gick och satt mig i min säng och läste en halv bok på två timmar, tills jag blev hungrig och gick till köket för att laga mat. Det fick bli pytt i panna.

 

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, jag har diskat undan disken, men det är ju sånt som ska göras!

 

Här är några bilder som jag tagit som jag gillar att titta på :D

 

 

 

 

  

      

          

 

Ha det bra för det ska jag :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Mähström - 19 december 2010 21:02

Hej! I morse så vaknade jag utav, ja, jag vet inte riktigt, av mig själv kanske :P Men vad har jag gjort idag då? Jo jag har, eeeem ja :P tagit det lugnt, vart ute och åkt pulka, julpysslat och gjort en egen liten juldekoration :D   En lite...

Av Lovisa Mähström - 13 oktober 2010 13:14

hej!   jag vet att jag har sagt att jag skulle vara aktiv i bloggen nu, men det är inte alla dagar nätet är så bra att det går att spara det 20 min långa man skrivit för dagen. Så nu lånar jag en dator i skolan :)   idag ringde klockan halv...

Av Lovisa Mähström - 4 oktober 2010 20:46

Hej!   Idag ringde mamma och väckte mig klockan halv nio. Jag har ju sovit hos farmor och farfar sen jag var tvungen att komma hem igen eftersom att jag inte fick bo kvar hos Michelle, hennes hyresvärd sa att jag inte fick det eftersom att jag är...

Av Lovisa Mähström - 18 september 2010 14:44

Hej!   Oj, oj, oj... Det var länge sen jag skrev nu. Men, men, det blir så när man älskar skolan och gör läxor :)   I dag är det lördag och jag vaknade klockan halv nio i morse, gick ut med hundarna och åt lite frukost :) tittade på TV en lit...

Av Lovisa Mähström - 31 augusti 2010 11:12

Hej igen!   Nu var det ett tag sen sist jag skrev, men jag har inte hunit i helgen och igår kväll så orkade jag verkligen inte.   I fredags så åkte jag hem till mamma och pappa över helgen efter skolan :)   I lördags var jag på bröllopp o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

välkommna


Ovido - Quiz & Flashcards