Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Hej!

Av Lovisa Mähström - 31 augusti 2010 11:12

Hej igen!


Nu var det ett tag sen sist jag skrev, men jag har inte hunit i helgen och igår kväll så orkade jag verkligen inte.


I fredags så åkte jag hem till mamma och pappa över helgen efter skolan :)


I lördags var jag på bröllopp och 40-års fest på kvällen, festen var verkligen rolig!


I söndags vaknade jag klockan 12gick till mormor för att klippa gräset och sen åkte jag, mamma, pappa och Liam till IKEA i Västerås, sen var det raka vägen till lägenheten.


Igår så var det måndag, och måndag betyder skoldag.  Jag band min tredje bukett och den blev väldigt bra :D

Senare på kvällen igår så fick jag små ont i halsen, jag vaknade fyra gånger i natt av det.


Nu i dag så är det tisdag, vi började klockan 10 i morse och hade en liten genomgång om vad vi ska görra på våra idrotts lektioner den här terminen, sen när klockan blivit halv 11 så var det dags för skolfotto. Allt gick bra där.

Sen tittade vi på schemat så vi viste vad vi skulle ha för lekton sen. Vi såg att det stog datorkunskap klockan halv 1!

Så jag gick hem till lägenheten med tanke på att vi börjar om ca: en och en halv timme!


Så när klockan är ungefär 20 över 12 tänkter jag gå till skolan igen.


Ha det bra så får ni läsa mer i morgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Mähström - 19 december 2010 21:02

Hej! I morse så vaknade jag utav, ja, jag vet inte riktigt, av mig själv kanske :P Men vad har jag gjort idag då? Jo jag har, eeeem ja :P tagit det lugnt, vart ute och åkt pulka, julpysslat och gjort en egen liten juldekoration :D   En lite...

Av Lovisa Mähström - 13 oktober 2010 13:14

hej!   jag vet att jag har sagt att jag skulle vara aktiv i bloggen nu, men det är inte alla dagar nätet är så bra att det går att spara det 20 min långa man skrivit för dagen. Så nu lånar jag en dator i skolan :)   idag ringde klockan halv...

Av Lovisa Mähström - 4 oktober 2010 20:46

Hej!   Idag ringde mamma och väckte mig klockan halv nio. Jag har ju sovit hos farmor och farfar sen jag var tvungen att komma hem igen eftersom att jag inte fick bo kvar hos Michelle, hennes hyresvärd sa att jag inte fick det eftersom att jag är...

Av Lovisa Mähström - 18 september 2010 14:44

Hej!   Oj, oj, oj... Det var länge sen jag skrev nu. Men, men, det blir så när man älskar skolan och gör läxor :)   I dag är det lördag och jag vaknade klockan halv nio i morse, gick ut med hundarna och åt lite frukost :) tittade på TV en lit...

Av Lovisa Mähström - 26 augusti 2010 21:48

Hej!   Idag så hade var jag trött när jag vaknade, men det var bara att g upp, i morgon ska jag ju upp tidigare.   När jag kom till skolan så fick vi lära oss att göra en buket var! Min blev orange och grön, men väldigt fin tycker jag.  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

välkommna


Ovido - Quiz & Flashcards