Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Flyttat

Av Lovisa Mähström - 22 augusti 2010 20:11

Halloj :D


Idag så sov jag till klockan var halv nio, sen var jag tvungen att kliva upp eftersom att jag skulle ta hand om mina två yngsta bröder Max och Liam.

Det gick bara bra eftersom att dom gick ivg till kussinerna efter att de ätit sin frukost.


Sjlv satt jag hemma och tog det lugnt tills klockan blev halv 11, då gick jag upp på mitt rum igen och började städa undan det lilla som var kvar.

När jag lagom hade blivit färdig så kom mamma och pappa hem med Heba och Neo från utställningen. Om jag uppfattade det rätt så hade det bara gått bra :D


Efter att jag pratat lite med mamma så gick vi ner och åt lunch. Nr jag ätit färdigt så började jag att gå ut till bilen och lasta in alla saker som skulle med till västerås.

När det var klart så åkte vi iväg, jag hoppade av en liten sabbis hoss mormor och fick en 100 lapp, tights och en tugummi förpakning. Sen kramade jag om henne och hon började gråta för att jag skulle flytta till en stor stad. (Inte ens mamma började gråta)


När vi kom fram och lämnat in alla saker i lägenheten så satt mamma och pappa kvar och pratade lite.

När de åkt hem så gick jag och Michelle ut för att titta på vart min nya skola ligger, inte så svårt att hitta, rakt fram hela tiden :D Hundarna fick följa med också så då fick de sin långa promenad!


När vi kom hem så fick vi besök av Michelles pappa som skulle hjälpa till med att fixa internett på datorn åt mig. Han lyckades! :D


Så nu sitter jag här och skriver. Nu kom Marielle också, så nu ska jag nog vara litee social igen :D


Ha det gött alla goa och glada!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Mähström - 19 december 2010 21:02

Hej! I morse så vaknade jag utav, ja, jag vet inte riktigt, av mig själv kanske :P Men vad har jag gjort idag då? Jo jag har, eeeem ja :P tagit det lugnt, vart ute och åkt pulka, julpysslat och gjort en egen liten juldekoration :D   En lite...

Av Lovisa Mähström - 13 oktober 2010 13:14

hej!   jag vet att jag har sagt att jag skulle vara aktiv i bloggen nu, men det är inte alla dagar nätet är så bra att det går att spara det 20 min långa man skrivit för dagen. Så nu lånar jag en dator i skolan :)   idag ringde klockan halv...

Av Lovisa Mähström - 4 oktober 2010 20:46

Hej!   Idag ringde mamma och väckte mig klockan halv nio. Jag har ju sovit hos farmor och farfar sen jag var tvungen att komma hem igen eftersom att jag inte fick bo kvar hos Michelle, hennes hyresvärd sa att jag inte fick det eftersom att jag är...

Av Lovisa Mähström - 18 september 2010 14:44

Hej!   Oj, oj, oj... Det var länge sen jag skrev nu. Men, men, det blir så när man älskar skolan och gör läxor :)   I dag är det lördag och jag vaknade klockan halv nio i morse, gick ut med hundarna och åt lite frukost :) tittade på TV en lit...

Av Lovisa Mähström - 31 augusti 2010 11:12

Hej igen!   Nu var det ett tag sen sist jag skrev, men jag har inte hunit i helgen och igår kväll så orkade jag verkligen inte.   I fredags så åkte jag hem till mamma och pappa över helgen efter skolan :)   I lördags var jag på bröllopp o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

välkommna


Ovido - Quiz & Flashcards