Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Städning

Av Lovisa Mähström - 21 augusti 2010 20:42

Hej!

 

Idag så var mamma tvungen att vecka mig! När klockan var halv 12 tyckte hon att det var dags för mig att vakna, vilket jag kan hålla med om!

 

Jag klev upp och gick ner, åt min frukost och sen gick jag upp igen på mitt rum för att städa i ordning, och stoppa ner de allra sista sakerna i väskan.

Jag blev klar vid tre taget tror jag.

 

När jag var klar med rummer satt jag mig ner vid mitt skrivbord och ritade lite. Jag ritade Sasuke från Naruto :D den blev väldigt lyckad!

 

Eller vad säger ni?

 

Senare efteratt den var klar så åt jag mat, det blev lasange, det var väldigt gott eftersom att jag var hungrig!

 

När jag ätit klart så gick jag till mormor, vi skulle göra sällskap med varandra till affären kom vi överens om igår.

Jag kom hem när jag var klar och började bada Heba, hon ska på utställning i morgon så då måste man ju vara ren!

 

När hon var badad så satt jag mig och läste i panduro tidningen, finns ju massor med kul saker som jag vill ha!

 

Och nu så har jag tittat på lite Naruto och tittar på när pappa och Max spelar wii.

 

Lite senare, ganska snart ska jag gå upp och lägga mig och titta på någon bra film tror jag, kanske sagan om de två tornen, det var ju ett tag sen!

 

Ha det bra alla goa och glada!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Mähström - 19 december 2010 21:02

Hej! I morse så vaknade jag utav, ja, jag vet inte riktigt, av mig själv kanske :P Men vad har jag gjort idag då? Jo jag har, eeeem ja :P tagit det lugnt, vart ute och åkt pulka, julpysslat och gjort en egen liten juldekoration :D   En lite...

Av Lovisa Mähström - 13 oktober 2010 13:14

hej!   jag vet att jag har sagt att jag skulle vara aktiv i bloggen nu, men det är inte alla dagar nätet är så bra att det går att spara det 20 min långa man skrivit för dagen. Så nu lånar jag en dator i skolan :)   idag ringde klockan halv...

Av Lovisa Mähström - 4 oktober 2010 20:46

Hej!   Idag ringde mamma och väckte mig klockan halv nio. Jag har ju sovit hos farmor och farfar sen jag var tvungen att komma hem igen eftersom att jag inte fick bo kvar hos Michelle, hennes hyresvärd sa att jag inte fick det eftersom att jag är...

Av Lovisa Mähström - 18 september 2010 14:44

Hej!   Oj, oj, oj... Det var länge sen jag skrev nu. Men, men, det blir så när man älskar skolan och gör läxor :)   I dag är det lördag och jag vaknade klockan halv nio i morse, gick ut med hundarna och åt lite frukost :) tittade på TV en lit...

Av Lovisa Mähström - 31 augusti 2010 11:12

Hej igen!   Nu var det ett tag sen sist jag skrev, men jag har inte hunit i helgen och igår kväll så orkade jag verkligen inte.   I fredags så åkte jag hem till mamma och pappa över helgen efter skolan :)   I lördags var jag på bröllopp o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

välkommna


Ovido - Quiz & Flashcards