Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Skol start ;D

Av Lovisa Mähström - 23 augusti 2010 19:41

Halloj!


Idag så vaknade jag och Marielle klockan nio.Vi gjorde oss i ordning så att vi kunde gå till min nya skola sen.

När klockan blivit 10 i 10 så givk vi, jag kom in näst sist men det gjorde ju inget.


Vi blev upproapade ochh fick gå med våra mentorer in till mettematik salen för att få information om hur vi kommer att ha det.

Jag tyckte att allt lät bra, lärarna verkar helt underbara med så det ska nog inte vara några problem alls tror jag!

Vi slutade klokan 11, så då var det bara att gå hem till lägenheten.


När jag kom hem så satt jag och Marielle och pratade en liten stund innan vi alla tre åkte till stan för att titta om det fanns någonting på panduro, tyvär så var hyllorna bokstavligt talat tomma!

Så vi gick till bokhandeln istället, där köpte jag ett nytt rit/skiss block för 50kr :D

När vi var klara med det så gick vi till jensens och åt lunch! Aj aj aj vad gott det var!


innan vi åkte hem så åkte vi till den stora hundhagen så att hundarna skulle f springa av sig lite, när vi kom hem igen  så fixade vi iordning i förådet lite gran.

Sen damsög vi ur lådorna som jag skulle ha mina kläder och andra saker i så att jag kunde läga i dom. När jag gjort det så blev det lite störe yta inne i vardagss/sovrummet :)


Och nu så sitter jag i soffan och tittar på two and a half men och skriver här.


Ikväll blir det nog ganska lugnt tror jag, lite naruto skulle ju sitta fint :D


Ha det bra så kommer nog jag också att ha det.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Mähström - 19 december 2010 21:02

Hej! I morse så vaknade jag utav, ja, jag vet inte riktigt, av mig själv kanske :P Men vad har jag gjort idag då? Jo jag har, eeeem ja :P tagit det lugnt, vart ute och åkt pulka, julpysslat och gjort en egen liten juldekoration :D   En lite...

Av Lovisa Mähström - 13 oktober 2010 13:14

hej!   jag vet att jag har sagt att jag skulle vara aktiv i bloggen nu, men det är inte alla dagar nätet är så bra att det går att spara det 20 min långa man skrivit för dagen. Så nu lånar jag en dator i skolan :)   idag ringde klockan halv...

Av Lovisa Mähström - 4 oktober 2010 20:46

Hej!   Idag ringde mamma och väckte mig klockan halv nio. Jag har ju sovit hos farmor och farfar sen jag var tvungen att komma hem igen eftersom att jag inte fick bo kvar hos Michelle, hennes hyresvärd sa att jag inte fick det eftersom att jag är...

Av Lovisa Mähström - 18 september 2010 14:44

Hej!   Oj, oj, oj... Det var länge sen jag skrev nu. Men, men, det blir så när man älskar skolan och gör läxor :)   I dag är det lördag och jag vaknade klockan halv nio i morse, gick ut med hundarna och åt lite frukost :) tittade på TV en lit...

Av Lovisa Mähström - 31 augusti 2010 11:12

Hej igen!   Nu var det ett tag sen sist jag skrev, men jag har inte hunit i helgen och igår kväll så orkade jag verkligen inte.   I fredags så åkte jag hem till mamma och pappa över helgen efter skolan :)   I lördags var jag på bröllopp o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

välkommna


Ovido - Quiz & Flashcards